Dotazník podporujúci nákup
Odpovedzte na otázky nižšie a ihneď uvidíte, ako hlasovali ostatní.
Stalo sa vám, že ste na webe nenašli informáciu a radšej ste odišli?
Zažili ste, že web nemal jasne napísané ceny a museli ste ich hľadať alebo sa pýtať?
Vypĺňanie kontaktných formulárov je podľa vás:
Písali ste niekedy firme e-mail a nedostali ste odpoveď do 24 hodín?
Zavreli ste niekedy chatové okno (bublinu), lebo vás hneď žiadalo o email alebo meno?
Ako najčastejšie komunikujete so zákazníckou podporou?
Ocenili by ste, keby vám web vedel hneď odporučiť vhodný produkt alebo službu na základe otázky?
Keby ste sa mohli rozhodnúť, preferujete odpoveď od:
Máte radi, keď vám chatbot vysvetlí odborné výrazy jednoducho?
Komunikovali ste už niekedy s AI chatbotom?
Ak áno, ako hodnotíte skúsenosť?
Keby vám chatbot vedel ušetriť 2–3 hodiny týždenne, dali by ste mu šancu?
Uvažujete, že by ste si niekedy dali takého chatbota aj na vlastnú stránku?
Načítavam výsledky...